15 Şubat 2012 Çarşamba

idare eder gibi

çok sevgili günlük artık sana birilerinden bahsetmenin zamanı geldi. benim için 'ESKİDEN' çok özel olan birinden... adı önemli değil biz x şahsı diyelim :) bi zamanlar çok sevdiğim bi arkadaşım vardı. kanka panpa pampiş (vs. arttırılabilir) onun gibi bişeydik. bu kişiyede y şahsı diyelim. bu bizim Y pek yerinde duran cinsten bişey deildi. anlarsın ya biraz oynak yani :D erkekkolik derdik biz ona. bu yine bi erkek bulmuştu. benim X'i yani :) y beni X le tanıştırdı biz baya kanka muhabbetine girdik bu çocukla ama çocuk paso edebiyat paso edebiyat :) benimde hoşuma gidiyo tabi. bi gece -sanırım 27 mayıstı- uyuyorum telefona mesaj geldi. e tabi bende sesten uyandım. önce saate baktım. saat sabahın dördü. başladım küfüre lan kim bu '...' gecenin bu saaatinde mesaj atıyo! mesajı açtım aman tanrım 'X' mesaj aynen şu
-sana bişey söylemek istiyorum ama beni yanlış anlamandan korkuyorum
-evet seni dinliyorum
-ama gerçekten yanlış anlayacaksın
-(lan ne diycek bu çocuk)söylesene
-...
-yanlış anlamam söyle işte
-neyse ya söylemiycem
-sen bilirsin söyleme
-tamam tamam söylycem senden hoşlanıyorum nerden çıktın karşıma melek misin sen vs. vs.vs...
'NEEEE!' nasıl olurdu bu o benim en yakın arkadaşımın çıktığıydı -ya Y o ne olacak?
-ben onu sevmiyorum SENİ SEVİYORUM....
işte böyle başladı 7 aylık aşk hikyem... neden mi 7 ay? evet evet bitti çünkü 'Y'ye yaptığının aynısını bana yaptı yani benim kankama aynı şeyleri dedi.. şimdimi napıyor? defolup gitti izmire. o kişiden artık bahsetmek istemiyorum değmez çünkü. acaba bütün erkekler mi aynı.. neyse konumuzdan şaşmayalım bugün neler yaşadığımı anlatıym biraz. okul a gidesim yoktu bugün hemde hiiiiiiiiiiiiiiiç! ama ortam güzel kafam güzel 'dersler güzel' gittim işte. valla artık pek fazla sıkılmıyorum:P yalnız benim bu X meselesini herkes öğrendi hocalar çok pis laf sokuyo :) müdür yardımcısını gördüğümde yolumu değiştiriyorum artık :D ama bi bayan müdür yardımcımız var valla çok destek oldu bana başımın üstünde taşısam azdır... şimdi yazamıyorum benim mother geldi sonra yine görüşücez :* not: dün yazmadım çünkü sevgilim yok ama kardeşimin doğum gününü kutladık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder