11 Şubat 2012 Cumartesi

tanışalım mı :)

...adımdan size ne! hemen alınmayın. adımızın ne önemi var ki. 17 yaşında okul ile ev arası mekik dokuyan bir genç kız değil miyiz sanki hepimiz? evet öyleyiz. bloğumda kendimi anlatcam size sizde kendinizden bişeyler görürsünüz umarım en başta hayat felsefemden başlym anlatmaya... aşk değil bi kere.! tövbe ettim. bi kere aşık oldum az daha okuldan atılıyodum :) biliyorum neden olduğunu merak ediyosun.. sabret canım hepsini teker teker anlatacağım. önce beni tanımanı istiyorum yani. aslında yazı yazmak en büyük hobimdir. çünkü kimseye güvenemiyorum artık kaleme kağıda sığınıyorum. ya herkes mi adi olur ya. bu güne kadar tanıdığım herkes beni sırtımdan vurdu. neyse bunları daha sonra öğreneceksin ama şunu altını çizerek belirtiyim yazılarımı okurken kendinde beni bulacaksın ve çok hoşuna gidecek buna emin olabilirsin. şimdi başlıyım kendimi anlatmaya. yazının başında 17 yaşında bi kız dedim ama 15 yaşındayım :) 9. sınıfa gidiyorum ve çok sıkıldım dersane falan offf... bide utanmadan fen lisesine gidiyorum :) allahtan zeka var :) hafta sonları 11de inqilizce kursuna 12.45de dersaneye 14.15de pianoya gidiyorum anlayacağın çok yoğunum. bloğu açmamdaki en büyük neden şu: artık insanların hakkımda bişeyler bilmesini istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder